Nasze biuro rachunkowe oferuje obsługę księgową klientów z Olsztyna i okolic, już od 100 zł za miesiąc. Zapraszamy do zapoznania się, z przykładowymi cenami. Naszym klientom oferujemy profesjonalną obsługę księgowo-płacową w bardzo korzystnych cenach. Obsługujemy podmioty zarówno z Olsztyna jak i dalszych regionów kraju. Przed podpisaniem umowy o świadczenie usług podatkowo-księgowych, cena usług jest indywidualnie ustalana z Klientem, (dlatego, poniższy cennik nie stanowi oferty handlowej, a jedynie przedstawia przybliżone ceny za świadczone usługi)
Ceny usług:
  • ryczałt od przychodów ewidencjonowanych od 100,00 zł + VAT
  • podatkowa księga przychodów i rozchodów od 150,00 zł + VAT
  • księgi handlowe
    • do 20 dok. 500,00 zł + VAT
    • do 50 dok. 700,00 zł + VAT
    • do 100 dok. 1 200,00 zł + VAT
    • do 200 dok. 1 800,00 zł + VAT
  • sprawozdania finansowe tworzone na polecenie klienta
    – cena do uzgodnienia

W cenie usługi uwzględnione są ewidencje VAT, ewidencje środków trwałych i wyposażenia, deklaracje podatkowe JPK_V7, PIT-5, CIT-2 oraz PIT-y roczne klientów (bez współmałżonków). Wszelkie informacje finansowe, są przekazywane klientowi zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej na wskazany adres email.

Przykładowe ceny

– ryczałt od przychodów ewidencjonowanych.

 

  • około 10 faktur (zakup + sprzedaż)
  • Amortyzacja środków trwałych
  • Sporządzenie deklaracji miesięcznej (zaliczka na podatek dochodowy oraz VAT-7 + JPK)
  • Sporządzenie deklaracji do ZUS zgłoszeniowych i rozliczeniowych
  • bez pracowników
Koszt obsługi: około 100 zł netto miesięcznie.

1. Działalność indywidualna bez VAT

    • do 10 dokumentów
    • Sporządzenie deklaracji do ZUS zgłoszeniowych i rozliczeniowych
Koszt obsługi od 100 zł netto miesięcznie

 

2. Działalność indywidualna z VAT

  • faktury (zakup + sprzedaż)
  • Amortyzacja środków trwałych
  • Sporządzenie deklaracji miesięcznej (zaliczka na podatek dochodowy oraz VAT-7 + JPK)
  • Sporządzenie deklaracji do ZUS zgłoszeniowych i rozliczeniowych
  • bez pracowników
Koszt obsługi zależnie od ilości dokumentów:
    • do 20 dokumentów – od 150 zł netto miesięcznie,
    • do 50 dokumentów – od 250 zł netto miesięcznie,
    • do 100 dokumentów – od 300 zł netto miesięcznie,
    • do 150 dokumentów – od 350 zł netto miesięcznie,
    • do 200 dokumentów – od 450 zł netto miesięcznie.

Podane ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego.