Nasze usługi obejmują prowadzenie:

  • Ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
    • spółek z o.o.
    • osób fizycznych
    • projektów unijnych
    • prywatnych jednostek oświatowych
  • Księgi przychodów i rozchodów
  • Ewidencji przychodu na potrzeby zryczałtowanego podatku dochodowego
  • Ewidencji zakupów i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT
  • Ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • Naliczenie wynagrodzeń z tytułu umów o prace, umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie teczek osobowych
  • Przygotowania deklaracji podatkowych PIT, VAT, CIT i innych
  • Rozliczanie PITów rocznych (PIT 28, PIT 36, PIT 36L)
  • Przygotowania i wysyłka deklaracji do ZUS
  • Sporządzania rocznych sprawozdań finansowych

    Dodatkowo:

  • Możliwy dojazd do klienta po odbiór dokumentów
  • Pomoc w założeniu działalności gospodarczej osobom fizycznym (wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych itp.)
  • Pomoc w założeniu spółki prawa handlowego (wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych, wniosków rejestracyjnych itp.)
  • Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań statystycznych do GUS
  • Sporządzanie sprawozdań o emisji pyłów i gazów do Urzędu Marszałkowskiego

Biuro Rachunkowe
AMADEUSZ Sp.j.
  • ul. Wyszyńskiego 15 pok 18
  • 10-457 Olsztyn
  • tel. 89 534-18-40

Sprawdź cennik: Biuro rachunkowe

księgowanie projektów unijnych